Karnavalkizi_
Gerekirse değil , görmezden gelinecek bir durum değil bir riskim yok benimde 9.haftamda lekelenmem oldu aktif kanamam ve kese kenarında kanama alanım yoktu progestan kullanıyordum günde 3 defa doktorum 1 taneye düşürdü bir kaç hafta daha kullan dedi hiç bir riskim olmamasına rağmen.
Sizde doktorunuza görünün