Zeehra954 Kizıar selam. Ben testi yaptiktan 1-2dk sonra beyaz çizgi çıkıyo telefonun işığıyla görüyorum onuda. Beyaz çizgi ne anlama gelir? Hamilelik ihtimali ola bilirmi?
SiriusAb Zeehra954 Aynı durum bende de oldu dün. Günüm de geçti, bi kaç güne olmazsam yine tekrarlıcam. Sizin daha varmış, en az 3 gün bekleyip tekrar yapın bence:)
papatya2412 Zeehra954 daha erken bence canım silikte olsa kırmızı olması gerekir bikaç gün daha bekle
Mommya 2 ay farklı zamanlarda o şekilde beyaz çizgi gördüm ve ikisi de negatifmiş adet oldum. Maalesef negatif anlama geliyor. Ama tabi 4 gün sonra tekrar yaparsanız belki idrara daha düşmemiştir o zaman görünür