Gamzzkan Busraapaydn01_ Sağlıklı olsunda inşallah diyorum ama gönlümden geçen de kız olması 🤭 inşallah kız olur diye dua ediyorum 🥰
Ayse220 @"Cilginanne2bebeli68 benim de 18+1 ve oğlan:) Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
Sevbebek Aleynarel kesen fasulye gibi kıza benziyor ama tabiki Allah’tan başka kimse bilemez 🐣 sagşıkla al kucağına
MuhammedYusuf56 Haftadayım 16. Haftada kız demişlerdi ama 20. Haftadan sonra oğlum olacağını öğrendim hayırlısı olsun sağlıcakla alalım kucağımıza bebişlerimizi hepimiz
Sude4 MuhammedYusuf56 nasıl yani kesinmie kız dediler yoksa benzettimi sadece sağlıkla alın kucağınıza