Begumucer 13+6 haftalık hamişim ama etrafdakiler çok psikolojimi bozuyor neden karnın çıkmamış zayıflamışsın neden böyle falan diye . Geçen gün doktora gittim kilo da almamışım çünkü çok iştahım yok ve zaten istifra ediyorum yediğimide öyle midem de pek birşey durmuyor 😒 ne var yanii karnımız çıkmadıysa napalım 😒😒 kendileri şiş göbek olmuşlar heralde bizi eleştiriyorlar 😏
Cihan Begumucer gayet normal bu bnde aynı haftadayım sizinle bnde kilo kaybı yaşıyorum 4 veya 5.aydan sonra kendni belli eder göbek cokta sorun edilcek bir durum degıl bnce
Yildizim Begumucer benim 28. Haftaya kadar hiç belli değildi. 😊takma hiç bana kaç defa emin misin hamile olduğundan demişti kaynanam🤷♀️
nura23 Begumucer 28 haftalığım her kes yeni hamileyim zann ediyor çok küçük karnım zaten 25den sonracikti oda
esractn Begumucer 13 haftalık ikiz gebeyim 48 kiloyla başladım 44e düştüm. 4 kilo verdim. Haliyle karnım da yok hiç benimde 😕
Kardii Valla canım 29+3 günlük hamileyim benimde daha karnım yok iç karnım genişmiş hiç böyle hayal etmemiştim karnımı sehba yerine kullanmayı düşünüyodum ben öyle olmadı 😂😂
Tontisannecik O haftalarda bebeğin boyutu hangi meyveydi unuttum ama sonuçta 13 haftalık daha küçük olduğu için içeride yer var ondan çıkmamıştır.
Cnnakbb O haftalarda benimde yoktu ki benim karnım büyük olur ona rağmen 21 haftalık olduk dahs yeni belli oluyor normal yani eninde sonunda o karın büyüyecek 😁😁
DamLaaaa35 Begumucer illa ki büyüyecek onun için sıkma canını. 23+3 deyim sölemesem hala hamile olduğumu kimse anlamıyor. 6. Aydan sonra daha belirgin oluyor kimisinin de 3. Ayda takılma böyle şeylere.
Begumucer DamLaaaa35 Ben yiyemiyorum da pek . Çıkmasın ya benim için hiç önemli değil o iyi olsun da gerisi mühim değil
ElmasSs Begumucer o kadar takılma benimde 13+6 banada diyorlar niye karnın çıkmadı fln aslında çok hafif bir çıkıntı var ama dışarıdan görünmüyor o kadar bebek sağlıklı büyüsünde varsın geç çıksın😉 Bende daha kilo almadım bayada iyi yiyorum
Begumucer ElmasSs Benim için hiç problem değil ki zaten ben dışarıdaki insanların lafına gıcık oluyorum canım 😑
Migrenligebe Begumucer 17. Haftadan sonra birden cikti. Cikinca vucut agrilari basliyor. hic acele etmeyin o yuzden 🤦🏻♀️
DamLaaaa35 Begumucer merak etme geçicek o yiyememe durumun ben mutfağın içine bile girmek istemiyodum bir gün artık açım diye ağlamaklı oldum ama çok şükür geçti o durumlar. Birazcık sabırlı ol.
Edssm Begumucer onu bende anlatamamıştım binlerce kez küçük daha küçük daha demekten dilim şey olmuştu😂