Mucizemses bende aynı şeyi yaşadım canım çok kötü birsey nefes alırken yarım alıyorsun nefesin kesiliyor , kalp atışın hızlanıyor, ben yatınca içinde ki organlar boğazıma toplanmış gibi oluyordu çok kötüydum bende ama geçti hepsi
Şuan 32+2 olduk hicbirsey kalmadı seninde kalmaz Allahin izniyle canım
İyi düşün genelde güzel şeyler düşün, derin nefes al alirken bol su tüket canim