Kızlar merhaba 19+1im bugün evde 4 tane kedimiz var mutfak hariç tüm evimizi paylaşıyoruz. Doğumdan sonrası için bana yapabileceğiniz bir öneriniz var mı bebekle nasıl tanıştırmalıyım nelere dikkat etmeliyim? Eşim hariç herkes kedilerime çok karşı bebekle birlikte olmaz diyorlar ama kedilerimden de vazgeçemem 😔 Kedili annelerin hamilelerin önerilerini okumak isterim 🙏🥰