Nutellamm Merhaba arkadaşalar 6+2 haftalığım ilk gebeliğim bugün çok kötü mide bulantım var ne zamana kadar geçecek ne yapmam gerekiyor 🥹
Busetasm Nutellamm doktorunada danışarak prilam kullanabilirsin bende inanılmaz kötyüdüm gece 2 sabah 2 prilam içiyodum rahatlatıyordu sonra sadece geceye döndük 15 haftalığım bıraktık tamamen