Kızlar ilk hamılelıgımın uzerınden 2 sene geçti sadece göğüs ağrısını göğüs ucunda büyüme ve arada kasıga kramp gırıyordu onu hatırlıyorum baska da bısey hatırlamıyorum. şuan yanımızda olan bir çocuğumuz yok ve 10 aydır bebek ıstıyoruz olmadı henüz, esımde sperm hareket sorunu bende de pcos var. Kılo verdim sanırım adetim düzene gırdı, Allah bılıyor hıc ummuyorum ama bı yandan da göğüs ağrılarım başlayınca heveslenmedım degıl. Regl olmaya yakın da Goguslerım ağrır 10 güne yakındır da Goguslerım ağrıyor dokununca ya reflü olcam yada başka bısey bılmıyorum. İmkansız dıye bısey yok bu sorunlar Allah ıstedıkten sonra hıc bısey bu ağrı belırtıler de varmı? Hanı hamıle kalırız bebek 26-27 haftalık olur vajınaya baskı yapar dudak kısmında bı hıs olur ya öyle bısey. Ay hıc ummuyorum da esımden yana sorunluyuz ereksıyon sorunu da olmaya başladı bılemedım
Enfeksıyonum yok geçen ay doktor kontrolü yaptırmıştım sarı akıntım var ama o bekarken bıle vardı doktor vücudumun bu şekilde salgıladığı soyledı akıntım da çok degıl nadır oluyor zaten adete yakın artardı neredeyse kup kuruyum