Geçmiş olsun bende bugün rutin kontrolde alt ast yüksekliği ile karşılaştım. Gebelikte görülebiliyormuş hatta gebelik kolestazı olarak geçiyor, ilaç başladı doktorum kan tahlilleriyle takip edicez artık. Benim kaşıntım çok oluyordu kuruluktan diye düşündüm ama karaçiğer enzimlerine bağlıymış. İlk çok stres yaptım 😢ama bi ebe arkadaşla görüştüm sık karşılaştığını ama annede ve bebekde bir sıkıntı görmediğini söyledi .Çok internette yazanları okuyup stres olmayın benim gibi. Yağlı, paketli gıdalara dikkat edin internetten karaciğer için sağlıklı gıdalara göz atın, kontrollerinizi yaptırın inşallah bişey olmaz düşer😇