Omron m2 marka aldım. Hastanede 14, eczanede 12 çıkan tansiyonum bu aletle hep 10 civarında çıkıyor. Hadi benim tansiyonum düşük desem kimi ölçsem hep düşük çıkıyor eşimin de 11 filan maksimum.
Gidip artımed marka bir tane daha aldım bugün. Onda 1 puan fazla çıkıyor. Bence bu doğru. Ama herkes omron marka çok iyi hata olmaz diyor.
Ne diyorsunuz?