Ebrarhacer Aşılamada sadece iki yumurtam gelişti çatlatma iğnesi vurdum bugün aşılama yapıldı tutar mı sizce iki yumurta azmı?🙁
Ebrulicim Ebrarhacer benimde 2 yumurtam oluştu canım Çarşamba günü oldum aşılama doktor 2 yada 3 yumurta olmasını istiyorum demişti bana aşılama yapmak için inşallah tutar
Ebrarhacer Selo25 Ben de öyle biliyorum ama benimle birlikte aşılama olan bir kadın 3 yumurtası vardı bir tanesini duydum hatta dedi 9 yumurta var kafam karıştı
Aysenurtheteacher Benim tek bir tane büyümüştü, ben vazgeçmek istedim doktor böyle iyi ikiz üçüz olmicak en azından sana zor olur dedi yaptık tuttu. İnşallah tutar gönlünce olsun❤️