Kızlar adivite testi verdik bikaç güne çıkıcak yüksek çıktı 2 kere rubella igm değerim. ama sonuç beklemek ölüm gibi geliyor.
Eğer enfeksiyonu şuan aktif geçiriyorsam doktorum bazen gebelik sonlandırılabiliyor falan dedi. Bebekte nelere yol açar ki bu ne gibi hastalıklar bebekte bulunur? Öğrenmek istiyorum bilen aydınlatabilir mi lütfen 🤔😞