Nergizgokce Biz 28+3 olduk şimdilik iyiyiz ama sanki iştahım eskisi gibi değil mideye baskı artıyor diye galiba açım ama bisi yesemde cok doydum gibi oluyor sizin nasıl gidiyor iyimisiniiz🥰
Alparslanmom__ Nergizgokce bizde 25 haftalık ama sıcaktanmidr nedir kendimi şiş hissediyorum fazla yemek yiyemiyorum
Nergizgokce Mommytwice2 ya bende yerim aslında ama midem dolu dolu uyanıyorum sabah bile bazen oluyo böyle ilk defa yaşamıyorum gecer herhalde bilemedim