Bir gün önce az kanamam oldu gittim açılma nişan sancı vs değilmiş şimdi yine lekeli şekilde geldi enfeksiyon falan olduğu için mi acaba yoksa gitmem gerekiyor mu? Doktorum bebeğin kafasının baya aşağıya indiğini dinlenmemi söyledi erken doğum olmaması için sizce bu az lekelenme nişan falan olabilir mi ?