Kubravci Arkadaşlar gribe bir yakalandım atlatamadım ilk başta antibiyotik verdi doktor kadın dogumcumada gösterdim alabilirsin dedi ama ben yine de güvenemedim 2-3 günden sonra bıraktım 15 gün sonra yine hastalandım bu sefer daha beter oldum astım hastasıyım astım da azdı özlüyorum yani kendimi kötü hissediyorum. Acaba merak ediyorum hamileliği boyunca ilaçlar kullanıp sağlıklı bebek dünyaya getiren var mı ? Sağlıklı Doğum yapan ? Bebeğim etkilenecek diye çok korkuyorum ona zarar verir diye 😔 doktorlar gebeliğe dikkat ederek ilaç azıyor evet ama bi korku işte 😔 çok üzülüyorum sağlıklı bir anne olamadığım İÇİN 😔
GamzeCan Kubravci canım böyle düşünüyosun ama doktor onu bi sorun olmasa vermez zaten. 2 3 gün kullanıp bırakmakta hata yapmıssın antibiyotik tedavisini tamamlamazsan hep tekrarlar rahatsızlıkların. Doktorunun söylediklerini ihmal etme..
Kubravci NaimeYilmaz çok ilaç kullanıp sağlıklı bebek dünyaya getiren anneler var mıdır acaba ya niye kimse yorum yazmıyor acaba 😔 keşke başlığa acil veya başka birşey yazsaydım 😔
NaimeYilmaz Kubravci evet var. Ben de epey içtim. 6aylık oğlum maşallahı var. Doktorunuzun öngördüğünü uygulamanız daha sağlıklı sonuç verecektir