Merhaba kizlar 15 haftalık hamileyim ve dün gece ilk defa hissettim hareketini bu normal mi yani daha doğrusu siz kaçıncı haftada hissettiniz yani bağırsaklarım olamaz hatta diyordum ayırt edemem hareketlerini bağırsaklardan dolayı ama göbek deliğimin az aşağısında hissediyorum ve şuan bile hareketini hissediyorum bu kadar fazla olmasi normal mi? aslında 2. Gebeliğim ve kızım 4 buçuk yaşında unuttum artık