MrvBK Bat yarın yani 27 nisan. Ama ne regl belirtim ne başka bişey yok. Normalde bikaç gün öncesinde alt karın,kasık ağrısı ya da en azından gaz sancısı olurdu, akıntı olurdu hiç bişey yok bu sefer. Dün erken gebelik testi yaptım akşamüstü negatif.
Svdt Aynı durumdayım sabah gebelik testi yaptım yok çıkmadı bugün acaba kan mı versem dedim antibiyotik kullsnıcam dişim için sırf varmı yokmu diye bekliyorum haftasonu olmazsam artık kan vermeye gidicem
MrvBK Svdt Resmen bi hafta önce regl olacakmış gibi belirtilerim vardı. İlk defa bu kadar erken oldu belirtiler. Sonra bi gitti gidiş o gidiş. Bu zamana kadar regl döngüm hiç sekmedi. Ne önce ne sonra tam gününde olurum. Bakalım yarın anlayacağım inşallah. Test de yapmıcam bi daha
Svdt MrvBK benim de bir haftadır göğüslerim şişti ve ağrılar vardı kasıklarımda da ağrılar var bir haftadır ama adet belirtisi yok yada bilemiyorum beklediğin için psikolojikmen mi böyle hissediyorum acaba 🤔
MrvBK Svdt Ay inşallah bebişim benimledir. Bi de garip bi rahatlık var içimde nedendir bilmem. İkimizde bekleyip pazar sabahı test yapalım. Tabi ben yarın regl olmazsam. Allahımm inşallah olmamm
Svdt MrvBK inşallah canımda ben de regl olmazsam yaparız pazarteside kan vermeye gideriz inşallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🥰
MrvBK Asmklc oyy maşallaaahh. Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı da nasip etsin inşallah. Bize de dua edin hamişlerin duası kabul olurmuş