Herkese merhaba :) Hamilelikte 31+4 oldum. Bir kaç gündür devam ederim bebeğin bir yere toplanması ve regli sancılarına benzer ağrılarım var. Dün akşam 22 dakika da bir 3 tane ağrı yaşayonca eşimle takipte olduğum hastanenin aciline gittik. Önce NTS’ye bağladılar fakat herhangi bir sancı çıkmadı. Zaten hastaneye gitmemizden yaklaşık 5 dakika sonra da sancılarım dinmişti. Ultrasonda da herhangi bir sıkıntı çıkmadı sadece rahim ağzı uzunluğunun 25 mm olduğunu bunun da doktorlar için sınır olduğunu söyledi nöbetçi doktor. Şu anda da regli öncesi yaşadığım sancının benzerini yaşıyorum ama herhangi bir kanama ya da su gelmesi durumu yok. Enfeksiyona da bakıldı öyle bir durum da yok.İlk gebeliğim ve en başından beri erken doğum riski olan bir gebelik yaşıyorum. O yüzden biraz pimpirikleniyorum. Bu tarz bir durum yaşayıp bebişi vaktini bekleyen oldu mu? Yoksa bu sancılar erken doğum habercisi mi? Kanama vb. durumlar olmadan sürekli hastaneye gitmekte istemiyorum ama sebebi başka ne olabilir onu da anlamak istiyorum. 🥹🥹