Aytan Arkadaşlar 15+0 olduk bugün.kontrole gittim. Bebeğimin değerleri gelişimi iyi ama ultrasonda hiç hareket etmedi. Bir iki tane çikolata da yemiştim gitmeden ama hiç kıpırdamadı. Daha önceki kontrollerimde çok hareketliydi. Ama bu sefer yüzüstü yatmış hiç kıpırdamadı🙁Doktorum uyuyor annesi, uslu kız olacak falan dedi ama ben biraz taktım açıkçası.Neden olabilir ???
Elvn Aytan artk onlarda uyuyabilyr benm bebegimde cok hareketli ama bzn yuzustu uyuyo canm takma yani kafana
Aysnr08 Aytan bende ayrıntılıda çikolata yemistim yuzunu kapatıp uyudu keske yemeseymisim bi daha ki kontrollerde yemedim😂
kizbebekannesii Aytan dün aynı şeyi yaşadım hep çok hareketlidir ama dün hiç oynamadı doktor da normal her zaman oynamaz dedi. Çok uyuyorlar srtık demek ki bnm de 20 haftalık
Tontisannecik Benimki de o haftalarda bağdaş kuruyordu doktor cinsiyetine bakmaya çalışıyordu o hiç istifini bozmuyordu. Doktor beni yan döndürüyor öksürtüyor benimki yine aynı şekilde duruyor. En sonunda dedi ki 10 dk yürü gel. Ben de merdiven çıkıp indim lavaboya girdim iki göbek attım 😀 tekrar girdim ultrasona bu sefer pozisyonu değişmişti.
Aytan Daha önce çok hareketli olduğu için bugün öyle görünce endişelendim.doktor sıkıntı yok diyor ama işte...sağlıklı olsun da beklerim belki bi dahaki kontrolde sevindirir bizi ☺️