Afraecem benim oğlumda da çok çıkar. Orijinal gül yağı bulabilirseniz çok iyi geliyor ama biraz pahalı bulmasıda çok zor. Ben hindistan cevizi yağı kullanıyorum çok memnunum. Birde yediklerinden olabilir dikkat edin mutlaka, deterjanı, şanpuanı vs hep değiştirip öyle gözlemleyin.