Babymom-s Ne güzel tesadüf 🥰 12 haftalıkken direkt cinsiyetimiz erkek demişti biz çok şaşırdık 16 haftada gittiğimde göstermedi 3 4 gün sonra tekrar gittik %95 erkek dedi ama hazırlık yapmayın dedi ama biz ikisinde de erkek dediği için çok emindik 😂 cinsel oragnını göremedik biz çünkü plasenta önde bebek arkada zor gözüküyor hr şeyi detaylıya Bedia Kara ya gittim. Ama o da çok emin konuşmadı. önce, sanırım bir prenses geliyor dedi daha sonra biz emin misiniz falan diyince çıkıntı yok kız olarak görüyorum dedi alışverişe başlayacaz hocam kesin mi dedik yine aynı şeyi söyledi evet kız başlayabilirsiniz diyemedi.
Rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah tahminde bulundu mu size