Simasu14 valla kızımın da oğlumun da senininkinin aynısıydı kesesi şimdi kız desem olmaz erkek desem olmaz birebir aynı şekli de durduğu yer de 🥲iri olduğu için erkek diyim ama ya tutarsa olur, 12-14 arası nub çıkıntısı oluyo , ultrasona girerken ona dikkat et yataysa kız, dikse erkek demek. Google de görseller var