Happ biz ona zan diyoruz soğuk yenildin fazlasıyla yada ağır kaldırıldı mı düşüyor kuyruk sokumu gibi bizde de var o işlem benim düşmüş ama daha yapmadım ve pkosum bende inşallah memleketime gidince yaptiricam zor bir işlem değil elle masaj gibi bişi yapiyolar sakız denilen bı bant takıyorlar bebek tutsun diye