DENIZ_55 yaa çok üzücü canım rabbim sabır versin doktorlar bize olumsuz konuşmadı 3 doktora gittim tabi Perintoljiye bile olmusuz konuşmadilar çok şükür rutin takip önerildi ve detaylı ultrasyonu bekliyoruz rabbim tekrardan en güzelinden nasip etsin inşallah hamile biri olarak senin durumunu çok iyi anlıyorum insan kendi canından olunca yapamıyor be inşallah cennetin en güzel köşesinde seni bekliyordur meleğin evet canı veren rabbim canım bizim elimizden bişey gelmiyor