Normalde ağzıma bir şey atsam hemen tuvalete koşan ben tuvalete çıkamıyorum çok ağrım var bağırsaklarım az çalışıyor . Kuru kayısı , doktorun verdiği ilaç , armut , hoşaf , su içtim , zeytinyağı içtim bana mısın demiyor var mı başka çözümü olan ? (Bu arada Allah herkesin yardımcısı olsun 🥹) ?