Deletedmom_98 Zeyasln bende böyle ölçüyordum bugun hemşire bir arkadasım iki koldan da ölçtü sol koldan 10 sağ koldan 11 cıktı ölçümler hangi kolda buyuksek ordan yap dedi
Deletedmom_98 Yasminnnnn her gittiğim ölçümde soldan ölçüyoalr bugun hemşire arkadasım dedi bana da sağ taraf diye
Deletedmom_98 Deletedmom_98 aslında sağ sol fark etmiyor tansiyonun birqz yukseldiği zaman anlayabiliyosunuz sağ ya da sol sonucta devamlı ölçülen tansiyon dısında cıkınca bir degısıklık var deniliyor
Yasminnnnn Deletedmom_98 Bende normalde sol diye biliyordum sonra sağdan ölçmeye başladım öyle diyince doktor
Yaprakdokumuseverr Deletedmom_98 Hangisi yüksekse o koldan ölçülür. Ben sağdan ölçüyorum. 2 kol arasında rakamlarım oynuyor.
Deletedmom_98 Yaprakdokumuseverr benimde oynuyor us bugun öğrendim😂 hep soldan ölçerim 105/60 cıkardı sap taraftan 114-50 cıkıyor seninde bu kadar fark oluyormu
Zynp12 Deletedmom_98 gebelikle normal ölçülen aynı mi bilmiyorum ama kardeşim böbrek hastası tansiyonuda var o sürekli soldan ölçüyor belki gebelikte farklıdır. Ama sağlık ocağı kontrollerine gittiğim zaman soldan ölçüyor hemsiremiz😇
Deletedmom_98 Zynp12 bende soldan ölçüyordum tatlım ama bugun hemşire arkadasım iki koldan ölçtü sağ ve sol fatklı cıkınca hangisi fazla ise onu baz alacaksın dedi
Zynp12 Deletedmom_98 bunuda öğrenmiş oldum vala bilmiyordum 😂 hemşire ne dediyse ona göre yap birde bakalım