Merhaba kızlar 👭 Normal de 1 mayıs da sezaryen doğum yapacaktım fakat bu sabah 7 de kanamam geldi ve hemen hastaneye geldim nstye bağladılar sancım falan vardı kordon dolanması olduğu için hiç açılma falan beklemeyip hemen sezaryen doğuma aldılar beni 1 saat sürdü 10 da çıktım bebeğime kavuştum çok şükür çok güzel geçti hiç korktuğum gibi olmadı Allah isteyen herkesin doğumunu böyle kolaylaştırsın🙏🏻🤲🏻