mrp2023 Mayıs ayında tüp bebek sürecine yeni başlayanlar beraber beklesek 🥰🩷 henüz yumurta toplama vs. Yapılmadı mayıs ayında regl olunca gideceğim doktora çok heyecanlıyım kızlar
Mucizem24 mrp2023 geçen yıl bende tam mayıs ayında başlamıştım tedaviye dondurulmuş embriyom vardı 😇şimdi oğluşum 2 aylık uyuyor yanımda💙🥲 hadi inşallah tüm bekleyenlere nasip olsun 🤲🏻👼🏼
Deletedmom_85 mrp2023 Gecen sene 18 mayis son adet tarihimdi tedaviye başlamıştık ve o tedaviden cok şükür olumlu sonuç aldık. :) Şimdi minik kuzum koynumda bir kaç güne 3 aylık olacak. Dilerim rabbimden sizinde yüzünüzü güldürsün emeklerinizi boşa çıkarmasın inşallah 🤍🕊
pikacuu_ mrp2023 iki kez aşılama oldum ikiside olumsuz olunca bunda da bi korku oldu içimde istemsizce 😊
mrp2023 Deletedmom_85 Allah razı olsun dualarınız için, rabbim bebeğinizede sizede sağlıklı hayırlı ömürler versin 🥰🥰🥰
mrp2023 pikacuu_ vardır bundada bi hayır canım belki vakti saati vardır ☺️ aşılama bize olmuyordu mesela direkt tüp bebek önerildi
mrp2023 pikacuu_ inşallah canım hep birlikte, Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah 🙏🏻 sen nerede tedaviye başladın hayırlısıyla
mrp2023 pikacuu_ hadi hayırlısı bakalım canım ☺️ rahim dinlendirme yapacak mı bakalım doktor benimki yapabilirim belki dedi