Kızlar bugün ikili tarama testin sonuçları çıktı doktor çağırdı ve bana ultrasonda herşeyin yolunda olduğunu ama ikilide yüksek risk çıktığını bunların yanıltıcı olabilceğini söyledi zaten ikinci gebeliğim ilkinde hiç bir sorun yaşamadım ve iki taraftada hiçbir genetik hastalık yok bu test doğru sonuç vermez diyip amniyonsenteze yönlendirdi başına gelen yada bu işlemi yaptıran var mı aranızda🙏