Kızlar yaz anneleri benim doğumum Kasımda bu demek oluyor ki yazın hamile hamile gezeceğiz ortada Allah’ım ilk çocuğumda tam yaz bitmişti hamile kalmıştım mayısta da doğurmuştum yazın hamile olmak nasıl bir şey şu an bile havalar çok sıcak ve çekilmiyor hele bu sene Güneş tepemizden bakacak bize yandık ne yapucuk😊