XFatmaX valla benim aynı anda hastaneye bi kız geldi ben doğumdan çıktım onun normal sancıları başladı 8 saat falan iyi ağladı ben kötü oldum yan odada çok uğraştılar normal yapamadı direk sezeryana alındı sonra diyor keşke geldiğimde sezeryana alınsaydım mahvoldum diyor tabi bu kişiden kişiye değişebilir ben denemedim bile birşey diyemem normal doğum için ama denemek de istemem 😀sezeryanım güzel geçti sadece kum torbası baskı yapınca ağrın oluyor birde ebeler karnıma bastırdı kan çıksın diye onda baya canım yandı başka da dayanılmıcak bi sancın olmuyor bunlarda normal anne oluyoruz ☺️☺️☺️Allahım isteyen herkese yaşatsın 🙏🙏🙏