tomrisinannesii Kızlar selam organ taraması istedi doktorum. Antalya vitalede yaptırmıştık ilk çocuğumda ama ikincide dışardan bi doktor önerdi doktorumuz. Kime yaptırdınız memnun kaldınız mı birde fiyat ne ödediniz?
Minikcibim @Pedaliza35 hasan urcu çok detaylı bakıyor ilk oğlum da oraya gitmiştim özele gidiyordk. Şimdi devlete gidiyorum başka yere yaptırdım hiç bişi anlamadım. Hasan urcu işinde iyi biei bence
Pedaliza35 Minikcibim evet çok güzel bakıyor sadece konuşurken anlaşılmıyor dediklerini çok dikkatli dinlemeniz gerekiyor 🤭
TUGBABC Merhaba organ tarama için eğitim araştırmada var diye duydum dogru mu, bilgisi olan yazabilir mi
TUGBABC Galiba o oluyor, tip fakultesi 20 21 haftada detayli organ taramasi yaptir, burda yok ozele git dedi, devlette var denildi nerelerde var ogrenmek istiyorum
Beyazmelekkk Ebru0627 merhaba şehir Hastanesi’nde perinatolojiden randevu açıldı Dr yönlendirdi . Detayliyi acaba nasıl yapıyorlar renkli mi ve kaç dk suruyor iyi mıydı ?
TUGBABC Sehir hastanesinde perinatoloji yok dedi muayeneye gittigim dr, siz orda mi yaptırdınız bu detayli organ taramayi perinatoloji yapiyor dimi
Ebru0627 Var sizi yanliş bilgilendirmişler ben orada yaptirdim önce herhangi bi devlet hastanesine gidip alan açtiracaksiniz organ taramasi yaptiricam diye sonra randevu alabiliyorsunuz perinatolojiden diger devlet hastaneleri radyolojiye yonlendiriyor ama şehir hastanesi perinatoloji bakiyor
TUGBABC Sehir hastanesindeki Dr perinatoloji icin alan actim randevu alabilirsiniz demişti, ben sadece muayene yapiyor orada sanıyordum, organ tarama icin simdi baktim da randevu çıkmıyor mhrs de takip edeyim sehir hastanesini, cok teşekkür ediyorum
Zey_nep52 morkedi44 merhaba detaylı ultrason için bende çok araştırma yaptım ve Cem beyin ilgisini odağını ve açıklamasını herkes çok beğenmiş ben biraz fazla endişeliyim de sizce nasıldı memnun musunuz kafanızda soru işareti kaldı mı?
Ebru0627 @Beyazmelekkk merhaba renkli ultrason değil ama güvenebilirsiniz cihazlari yeni ve çok özenli bakiyorlar beim yaklaşik 40 dk sürmüştü ve güzelce anlatmişti bakarken, yalniz fotograf vermiyorlar
morkedi44 Zey_nep52 Ben de genel olarak endişeli biriyim ama muayeneye başlar başlamaz çok rahatladım, baktıkça ve açıklama yaptıkça daha da rahatladım. İnşallah sizin bebişim ultrasonu da normal çıkar