Kutsal_koc Aytlkya kaç haftalık bebeğiniz birde geride olmasını etkileyen bir sorun var mı? Benimde karın çevresinde gerilik vardı genelde 5 6 gündü şuan 33+5 olduk 2 haftaya kadar düştü maalesef ama benim kan akışında sıkıntı var tek damardan besleniyor bebek ne yapsam da kilo almıyor maalesef
Tugce48 Aytlkya benim bebegiminde karın cevresi geri cıktı ve 10 günde yaklaşık 120 130 gr kadar anca almış canım sıkıldı bugün doktorun düzenlemesine göre 33+4 üz bebek 1930 gr 44 cm geldi
Tugcekivrak Aytlkya benim kızım da öleydi çok şükür gayet sağlıklı. Son haftalar sürekli muz kaşar çiğ badem yedim süt içtim yavaş yavaş haftasını yakaladı merak etme hiç bir sıkıntı olmaz
SmyEsciv Aytlkya 10 gün gerilik var bizimde 20li haftalarda başladı, kilosu düşük baya 32de gitmiştim erken alınabilicek seviyede bakalım
Aytlkya Kutsal_koc şuan 34 haftalıgım bebek kilo alıyor herşeyi 34 haftalık ama karın çevresi 32 haftalık sadece doktor 37 küsürde alırım ilerisini riske atamam seni de bebeği de dedi sonradan kan akışında tansiyon yükselmesi vs sıkıntısı olabilirmiş 37 de sezeryan ile alıcak
Aytlkya Kutsal_koc en son doktor kontolünüz kaçıncı haftada idi bebek kaç kilo idi ben en son 32+1 de gittim sadece karın çevresi 30 haftalık dedi bebek de 1700 kg di kilosu iyi dedi
Kutsal_koc Aytlkya evet bana da öyle dedi açıkçası korkuyorum da nedense sezaryen olmayı hiç istemiyorum 😞maalesef 20m haftadan beri böyle sıkıntılar var çok zorlu günler geçirdim bebeğim de geride olunca daha stres kötü oluyor insan
Merve1234Merve Aytlkya merhaba 37.haftada doğurdunuz mu acaba bebeğinizin durumu nasıl. Şu an aynı anlattığınız durumdayım.
Kutsal_koc Aytlkya dün gittim kontrole 10 günde bir cagiriyor artık daha sık. 33+4 du işte tam 2 kiloydu yani 2500 u geçip 37. Görmek suanki hedefimiz dedi doktorum inşallah öyle olur. Ara ara kasıklarımda ağrı felan oluyor korkuyorum
Aytlkya Tugce48 bizimkisi de 32+1 de 1700 dü kilosu iyi dedi ama karın çevresinde 2 haftalık gerilik var o yüzden erken alıcak bebeği şuan 33+5 iz
Psyche Tugce48 çok benzer durumdayız, günümüz de ayni, karın çevresi hep 2 gün geriden gelirdi, 10 günde 250-300 gr alırdı, bu sefer 100 gr almış gibi görünüyor, sebep soruyorsun net bir şey söylemiyor doktorlar, canı sıkılıyor insanın
Tugce48 Aytlkya benim sadece bu hafta böyle az alım oldu anlamadım üzüldüm Allah bebişlerimize sağlık versinn🙏
Aytlkya Kutsal_koc benimde detaylıda çıktı hatta o zaman 3 haftayı geçkindi gerileme şuan 2 hafta ama sadece karın çevresi geriliği bebekte değil
Kutsal_koc Aytlkya yani benimde önceden 5 6 gündü en son gittiğimde doktor hafta olarak söylemedi ama ben ultrason kağıdına baktığımda 2 hafta diye anladım. Sadece dediği bebeğin zayıf olacağı karın cebresi geride diğerlerinde sorun yok çok şükür bizimde.
Kutsal_koc Aytlkya yaa aynı demiş inşallah. Tabi kilodan ziyade önemli olan bebeğin cigerlerinin solunum gelisiminin tam olması bazen 2 kilodan az olanlar bile direk taburcu olabiliyor kısmet nasip galibam Rabbim sağlıkla kolay güzel bir şekilde kucağımıza alıp beraber evimzie gidebilmeyi nasip etsin 🤲🤲🤲
Aytlkya Psyche beni perinatolojiye göndermişti doktoruö sebebini sordum sıvı aldırma olayından bahsetmişti bende yaptırmadım
Tugce48 Psyche benimde aynı 10 gün önce gittgimizde gayet güzel almıstı doktor hatta son haftalarda bu kilolar alınır cok güzel almış demişti dün giidince hem geri cıktı hem kilo alımı az şok oldum. Herseyi kontrol etti kan akımı falan gayet güzel yaşlanma yok su azalması yok ama kilo cok az almış bizi 10 günde bir kontrol edecek artık bakalım ne olacak. Doktora göre hiç sorun yok bu arada anca 3 kg belki olur belki olmaz dedi