Bernaderen canim ben de 19 aylik evliyim geçen mart ayinda bir kurtaj olmak durumunda kaldim , 3 ay korundum 6 ay geçti ama hala olmadi ben de de gebelik , demem o ki hamile kalabildigini gordun bak hicbir sorun olmadigi sen de de eşinde de bunlar cok onemli seyler . Biraz kendini rahatlatmaya çaliş bebeğin olmayacak diye birseýi hicbir zmaan dusunme sadece Rabbim dogru zamani bizden daha iyi biliyor , bizden daha kotu durumda olanlari dusun . Rabbim kaldiramacagimiz bir yuk yuklemez bize sadece biraz sabretmeyi bilelim canim , bunlari once kendime soyluyorum tabi ki bazen insan takilip kaliyor ve uzuluyor ama kendimizi üzmek sureci uzatmaktan baska bir şeye yaramaz diye dusunuyorum haksiz miyim 🤗