Kızlar düşük yaptım sonra kürtaj oldum fakat içerde parça kalmış doktor iki günlük kullanmam için bu hapı verdi alttan kullanacak dedi sadece ve ben direkt vajinadandır diye teyit etme gereksinimi duymadım çünkü hapın hem oral hem de vajinal kullanım mevcut zaten,fakat hapı vajinal kullandıktan sonra 1 haftadır olan kanamalarım kesildi, bende bi internetten bakayım dedi bi kaç sitede makattan kullanacak falan yazılmış bilen varsa lütfen yardımcı olun doktora da ulaşamadım