Gizemzumra Kızlar selam 36 haftalığım bugün vajinam da kemik ağrısı yaşıyorum ve kaç saattir bu böyle yürürken aşırı zorlanıyorum sag bacagımla adım atamıyorum. Basına boyle bisey gelen var mı ? Geldiyse nasıl düzeldi lutfen yazar mısınız
Alynq Gizemzumra başıma 20 Li haftalarda geldi sanırım 25 26 haftalardaydım aniden başladı ve 30 haftaya kadar da düzelmedi yolda yürürken penguen gibiydim oturup kalkmak bile eziyet gibiydi sonra zamanla vucut o acıya alıştığı için mi bilmiyorum o kadar rahatsız etmiyor normal yürüyebiliyorum 35.haftadayım
yagmurrrra Gizemzumra ben aynı durumdayım ama ikizlere hamileyim çok zor yürüyorum bazen adım atamıyorum😣 doktorum baskıdan normal diyor hep😣
Minekuru Benımde 34 35 ci haftalarda başladı hala devam ediyor biraz fazlasıyla doktorum normal dedi 38. Hafta da suan
Gizemzumra Çok şiddetli ağrıyor ya doktoruma soracaktım geçmezse diye yürürken aşırı zorlanıyorum doguma hazırlık gibi bişey de olabilir mi