menzile kızlar 31 +5 im bu hafta ilk defa midem yanmaya başladı. hemde durup dururken. normalde başından beri hiç yanmadı . fena etkiliyor. çözümü olan var mı? kalsiyumla alakası var mıdır?
Gmzaczngr menzile bana en iyi rennie geldi. Bende 31. haftadayım ama birkaç haftadır yanıyor gece uyumuyor 😣 doktor normal olduğunu söyledi.
Minafeyza menzile benimde oluyodu ama cayla alakali oldugunu anladigimdan beri gunde 1 veya 2 bardak cay icmeye basladim bence ilk once neden midenizin yandigini cozmeye calisin belki yediginiz ictiginiz biseyden kaynakli olabilir
menzile bende bu hafta gideceğim doktora ama çok da ilaç kullanmak istemiyorum. bebişlerimiz bi gelseydi. bi koklasak onları geçer
Yaseminmericli Benımde ekşi su gelıyor cnm 37.haftada oldu bu doktor şurup verdı çok şükür geçtı. Oldugu zaman ilacı içiyorum geçiyor
CansuCaTurkmen Bizde 31 haftalığız yeni yeni başladı çok kötü değil benim sodayla geçiyor bir deneyin isterseniz
Sinem1051 Aynı sıkıntı bende de var şuan bile yarın 32 olcaz sanki acı yemiş gibi yanıyo yârın doktora gitçem söylicem bakalım bebek saçlıysa mide yanar derler ama ne kadar doğru bilinmez tabi cinsiyetler nedir benim kızım olacak 💜
menzile Sinem1051 saçla alakalı değil diye okumuştum açıkçası. oğlum gelecek inşallah .Rabbim tüm bebeklerimizi korusun
Denizreyyan 2 gündür bende de başladı 25 haftalık olduk gece uyutmuyor ılık süt iyi geliyor dediler dün onunla idare ettim bugün işte olduğum için sakızla idare ettim oda iyi geliyor