Boncuk_olum ben bir defa şehir hastanesine gittim hiç umursamıyor doktor hiç birşey söylemiyor sormazsqn.anadolu Hastanesi’nde Perihan hanıma gidiyorum çok ilgili herşeyi açıklıyor anlatıyor ve psikolojik olarak bile rahatlatiyor insanı sagolsun.36,haftalik olduk inşallah dogumuda Perihan hanım yaptiracak