ahhhsen benim de 21. Haftada perinatoloğum 4,2 mm sıvı gördü. Daha sonraki hafta kendi kadın doğum doktorum ve fetal eko çekmiş olan çocuk kardiyoloji doktorum 3,3 mm gördüler. İki hafta sonra ise kadın doğum doktorum sıvı falan göremedi. Ben de Perinatolojiye olan kontrol randevumu iptal ettirdim. İyi mi yaptım bilmiyorum ama görse sanırım kadın doğumcum da görürdü diye düşünüyorum. Bir de gitmeyeceğimi kadın doğum doktoruma söyledim ama git vs demedi. Bir şey yok seni tatmin etmek için demiyorum gerçekten göremiyorum bayramınızın tadını çıkarın dedi.