Hazalaskin içinizi ferah tutun. Doktorunuz kim bilir kaç doğum yaptırdı, tecrübesine güvenerek yorum yapmıştır. Anestezi konusu çok önemli. Ben sırf o yüzden 31 haftalık olduğum halde hastane seçemedim henüz. İlki sezaryen olduğu için normal doğum şansım çok az. Yoksa hiç anestezi işin içine girmesin, güvendiğim kadın doğum doktoru yeter derdim. Ama ikisini bir arada bulamadım.
Sizin de doğumunuz su gibi kolay olur inşallah 🙏🏻 yapabilirseniz evde squat, perine masajı, aksak gebe yürüyüşü vs şeyler yapıp açılmayı falan kolaylaştırmak için ön hazırlık yapın.