Limonlukekkk Bebekkk00 bizde lina koyacağız ama sadece lina başka isim düşünmedik çünkü ilerde kendi soyadını da kullanmak isterse rahatlıkla kullansın istedık
Bebekkk00 @Limonlukekkk Aslında bende düşündüm bunu ama canım soyadimiz Ak çok kısa Lina Ak olur biraz arada kaldım sence nasıl.😅🤍
Bebekkk00 @beyhan3678 Aseli tek düşünmüştüm ama Asel Lina hiç aklıma gelmedi çok güzel çok teşekkür ederim.💐
Bebekkk00 @Rabiul Asya da çok güzelmiş hiç yok çevremde aklımada hiç gelmedi Asya Lina çok güzel adıyla büyüsün bebiş çok teşekkür ederim.💐
Rabiul Bebekkk00 amin inşallah bütün bebişlerimiz ❤️ bu arada postlara cevap verirken kullanıcı isminden sonra gelen sayıları silmezsen kime hangi posta yanıt verdiğini anlarız canım 🌸