Kızlar dilimin ön tarafı yarılmış resmen yutkunurken bile ağrıyor yemek yemekte zorlanıyorum sanki yara var gibi yakıyor ama yarık yani üstü ve iki tane benek çıkmış yuvarlak koyu pembe böyle bi durumu yaşayan var mı 14 hafta 4 günlük hamileyim vitamin eksikliği falansa ne kullandınız doktorunuz ne dedi