erdem_agah
Kızlar bugün 39 hafta bitti çatı muayenesi oldum. Doktor yaparken biraz güç uyguladı, birde 1 cm açıklığım da varmış. Leke gelebilir dedi. Başta leke geldi ama şuan kanama dışında pedim de sümük gibi kıvamlı birşey var. Bir tuhaf hissediyorum. Sadece çatı muayenesinden dolayı mı geldi yoksa nişan mi ki ?