Ben iki tane hamile tulumu, iki hamile taytı, triko elbiseler, triko takım ve aldığım iki büyük elbise ile geçirdim hamileliğimi. Yanılmıyorsam zaten 5-6 aylık olana kadar eteklerim elbiselerim oldu sıkmayan şeyler giydim sonra bunlara geçtim 32. Haftada da izne çıkınca çok bir şeye gerek duymadım