ESntrk ben 10. Haftadaydım. İstanbulda yaşıyorum çalıştığım yere kadar gelip kan aldılar, eve de geliyorlardı. Sonra o kanı ankaradaki laboratuvara gönderiyorlar. Sonuç çok hızlı çıktı mailime raporu attılar, aynı zamanda doktorumun da mailine rapor atılmıştı. Cinsiyeti de doktoruma yazdılar. Doktorum bana söyledi