Kızlar merhaba birşey sormak istiyorum çarşamba günü doğum yaptım sezeryan spinal anesteziyle , bende doğum sonrası bi yan etki yapmadı baş ağrısı gibi sadece dikiş yerim acıyor biraz oda normal daha 2-3 gün oldu. Ama sol omzum çok ağrıyor yel girmiş gibi arada şiddetleniyor arada normale dönüyor . Kimileri anestezi etkisiyle ameliyat sırasında kafanı birden döndürünce oran ağrıyor bi süre anesteziyi atana kadar diyorlardı bende hıc basımı hareket ettirmedim ağrı olmasın diye gerçekten de olmadı ama ameliyat sırasında bebeği gösterdiklerinde o yöne döndüm ve o yöndeki omzum ağrıyor doğruymus gerçekten anesteziyi nasıl atarım nasıl geçer