Kızlar bugün 39+1 doktor kontrolüm vardı ve suyumun eksildiğini söyledi doktorum pazartesi yatış yapacak ve eğer kendi sancılarım başlamazsa fitil ile sancıyı başlatacak sabah erken saatte gel dedi. Vereceğiniz bi tavsiye var mı ben yine hurma ananas merdiven inip çıkmaya devam edeceğim ama doğum odasında yeme içme yapılıyor mu sonuçta ne zaman doğum yapacağım belli değil şimdilik 2 cm açılmam var 1 haftadır öyle geziyorum vereceğim fitil suni sancı değil senin sancılarını başlatmak için dedi doktor umarım hemen başlar