KurabiyeninAnnesi123 Sevvalll42 güzel canm 2 3 gun snra bir dha kan ver sonra 7.haftani bekle görmeye git erken gidersen göremeye bilirsin
YesimAykut Sevvalll42 benim 4+0 bugün 832 geldi sonucum, senin geç döllenmedir belki canım artışı takip ettin mi 2 günde bir iki katı olması lazım
Umutbebegi Sevvalll42 beta ile hafta birbiriyle çok ta bağlantı değil aslında. Ama tek başına beta değerin gayet güzel elbette
Sevvalll42 Umutbebegi evet onu sormuştum bugün kese öok küçüktü kan değerimde yeni çıktı korktum oyüzden sordum
YesimAykut Sevvalll42 benim artış şöyle oldu 183,475,832 şeklinde oldu 2 günde bir, evet biraz yorucu ama takip etmek lazım bu günlerde canım
Sevvalll42 KurabiyeninAnnesi123 ben öyle ikide bir kan vermek istemiyorum bugün lekelenme yaşadığım için gidip verdim şahsen o iki güne bi gidip vermek insanın psikolojisini bozar zaten 6-7 haftalıkken kalbini dinlemeye gidince sağlıklı veya sağlıksızsa ortaya çıkar
akkrn Sevvalll42 canım bende 16 çıktı bugün değerim adetime 2-3 gün var senin 11 çıktığında adetine kaç gün vardı
Sevvalll42 YesimAykut bilere takip ettim 11 le öğrendim iki gün sonra 38 çıkınca bidaha vermedm zaten sağlıklı yükseldi diye bugünde 1045 ile öğrendim
Cihangir09 Sevvalll42 değeriniz gayet güzel ama değer haftayı belirlemez ☺️ bende 5+1 im dün 597 çıktı değerim
Niloyaaaaa Sevvalll42 Geç döllenme olabilir canım önemli olan 2 günde bir iki katı artması zaten 4-5 binlere geldiğinde karından ultrasonla kese görülebilir hale geliyor