Kaderrrre Kızlar bugünkü randevumda bebeğin suyunun bir tık fazla olduğunu öğrendim. Bu durumu yaşayan var mı sorun müdür?
Kubra5816 Kaderrrre dikkat etsen iyi olur arkadaşımın da suyu fazlaydı sağlıklı beslen bi süre tatlı vs yemezsen iyi olur
Scelikler Kaderrrre banada aynisini dediler 27.haftada şeker olabilir denilip şeker yüklemesi yaptırdım ondada bsy çıkmadı bazen sebebsiz olabiliyormus bakalim bi sonraki kontrolde ne diycek doktor