B_u_s_ra benim oldu krem sürdüm geçti normal nemlendirici vardı sürdüm ama siz eğer hem doğuma hazırlayım göğsümü emzirmek için hemde kuruluk kaşıntı yaşamayım diyorsanız kesinlikle ya zeytinyağı ya da kantaron yağı kullanın ama uyarmamaya çalışın doğumu tetikler diyorlar